♥ DIY ♥

dnes vám ukážem typ ako si aj ty môžeš ozvláštniť niektorú časť oblečenia. Ja som si vybrala top. Kamienky som prišila  v okolí krku, takže mi to vlastne nahradilo aj šperk. No poďme teda k tomu najpodstatnejšiemu ako si takúto okrasu môžete vyrobiť. Budeš potrebovať:

Hlavne tričko a najlepšie jednofarebné, aby to nebolo moc "kikirikí ".

Prišívala som podobným spôsobom ako gombičky až na to, že som cez jednu dierku prešla iba raz a nie viackrát. Niť som si dala dvojmo, aby kamienky držali pevnejšie. Jedno rameno som mala za pár minút a spolu mi to trvalo možno hodinku. Ak nebudete vedieť zohnať kamienky kuknite sa na: http://www.ebay.com/ odkiaľ ich mám aj ja. Výsledok vyzerá takto:
Vyrobila som si aj v čiernom prevedení. Tentokrát som kamienky prišila na výstrih. 
Ktoré tričko sa vám viac páči, biele alebo čierne? 

0 komentárov: