♥ First one ♥

Čaute! Myslím si že prvý príspevok by mal byť o tom čo som, kto som a hlavne o čom bude tento blog, tak teda začnime! Ja som Patrícia ale moja prezývka je Patrish a preto som takto nazvala aj môj blog pretože mi to príde výstižné a nie príliš zdĺhavé.Ale poďme teda na to najdôležitejšie o čom tento blog bude.Nebude o jednej konkrétnej veci ale hlavne o kozmetike, móde, hand-made výrobkoch, fotografovaní a ktovie ešte o čom všetkom.
Prečo práve kozmetika? Myslím si že každá z nás sa chce pekne líčiť a iné zasa radu o to čo by im na  pleť najlepšie sadlo.
Jedna z vecí ktorej sa vo voľnom čase venujem asi najviac je móda tak teda som sa  rozhodla že svojimi outfitmi inšpirujem aj vás.
Veľmi rada mám kreatívne veci a rada vám ukážem nejaké návody ako si aj vy doma môžte pripraviť a zútulniť si vašu izbu či dom.
Moje obrovské hobby je fotografovanie nezáleží na tom či fotím ľudí,zvieratá alebo prírodu.
Dúfam že vás prvý príspevok zaujal ☺.

0 komentárov: