sport after xmas

sport after X-mas

sport after X-mas by patinkaa featuring turkish bath towels
Prajem krásny deň! Neviem ako vy , ale ja po Vianociach určite musím odľahčiť  svoj organizmus. Čo je pri tom dôležité ? Prvoradá je strava, ľahká strava pod týmto názvom sa skrýva hlavne zelenina, ovocie, čistá voda.Pretože keď chudnete strava tvorí 70%, to znamená že cvičenie nie je všetko čo musíte robiť pri chudnutí oveľa dôležitejšia je strava. Skúste nahradiť pečivo niečim iným napríklad zeleninou, zemiakmi, ryžou... Stačí týždeň aby si vaše telo oddýchlo. Určite sa nevyhnete chutiam na sladké. Pokúste sa ich utlmiť napríklad lyžičkou medu alebo džemu, ovocím,jogurtom a ak ani to nepomôže môžete si dať kocku horkej čokolády alebo vafle(recept nižšie). 
Typ na raňajky ktoré naštartujú váš deň:
Potrebujeme:
- Vajcia 3 ks (celé).
- Ovsené vločky (pomleté) cca 100 g. ja dávam 1/2 musli apple&cinnamon od Nestlé a 1/2 ovsených vločiek
- Orechy (vlašské/mandle/kešu) cca 20 g.
- Ovocie (banán, jablko, kivi, jahody, černice…)
- Mlieko polotučné cca 0,1 dcl.
- Domáci lekvár (podľa potreby na ochutenie).
- Trochu mletej škorice (na posypanie a arómu).
Rozbijeme vajíčka, oriešky posekáme, ovocie pokrájame a pridáme ostatné ingrediencie. Ideálne je nechať zmes trochu odstáť aby sa vločky napili. Na panvicu (prípadne na vaflovač) dáme malinkú kvapku oleja alebo kúsok kokosového oleja a potrieme  celú panvicu. Potom urobíme asi štyri malé placky a opečieme z každej strany. ( alebo na vaflovači jednu veľkú placku podľa toho aký máte vaflovač). Keď sú vafle upečené potrieme lekvárom na vrch pridáme ovocie a bon apetit!Cvičenie je tiež dôležité.Veľkým plus pri cvičení je ,že sa odreagujete, nabíja energiou, na nič nemyslíte.Ja mám najradšej tanec a beh pretože pri tom ani neviem ako idú kalórie dole.Dokonca moje novoročné predsavzatie znie takto: kúpiť si bežecké topánky a snažiť sa nabehať čo najviac kilometrov. Prvá časť z predsavzatia sa mi podarila, kúpila som si bežecké topánky ale aby som splnila aj druhú časť musím počkať do jari. Prajem ešte krásny zvyšok dňa a úspešný týždeň!

0 komentárov: