Winter look !!!


dnes prebiehalo fotenie winter look, síce sme pri ňom poriadne vymrzli výsledok stojí za to !

Líčenie:

Pred líčením som si tvár utrela pleťovou vodou Bioderma Sébium H2O. Po niekoľkých minútach som naniesla krém Bioderma Sébium Hybra ktorý dokonale ochráni pleť pred mrazom, aby nevysychala a nezabudnite ho poriadne vmasírovať do pokožky až kým sa úplne nevpije. Nanesieme malú vrstvu make-upu od značky Rimmel WAKE ME UP SPF 15 . Na líčka som použila lícenku od Essence  z kolekcie The twilight saga breaking dawn part 2-blush odtieň 01 Renesmee red a na líca som ju aplikovala do stratena. Môžme prejsť na oči a obočie. Očné tiene som tento raz zvolila jemné, perleťové a nenápadné. Ako prvé som na celé viečko naniesla najsvetlejší odtieň z paletky Oriflame Smoky Collection, ďalší produkt ktorý som použila je Catrice Made To Stay odtieň 040 naniesla som ho od stredu až po vonkajší kútik viečka a do vonkajšieho kútika ešte pridám pár trblietok essence The twilight saga breaking dawn part 2 -pigments odtieň 03 A piece of forever. Obočie som si namaľovala tak isto od značky Essence Eyebrow stylist set. Taký malí trik na úpravu obočie je ,že najprv sa obočie učeše  do dola a to preto aby bolo lepšie vidno miesta kde treba obočie domaľovať ale potom ho nezabudnite začesať tak ako obvykle. Nakoniec som si dala jemný ružový rúž na dotvorenie make-upu.
Nechty som si nalakovala lakom od S-he odtieň 120/40. Farba sa mi veľmi páči nevýhodou ale je ,že vydrží maximálne tri dni.
Outfit:

Mám na sebe:
Čižmy: Deichmann
Jeggings: F&F
Kožušinová vesta: C&A
Svetrík: H&M
Šál,rukavice,čiapka: Takko
Bunda: Zara
Náušnice: I am
♥ Prajem krásny mrazivý deň. ♥


0 komentárov: