sacher cake

Ahojte! Dnes som si pre vás opäť pripravila jeden sladký post. Tento recept robím už niekoľko rokov a odporúčam ho každému milovníkovi čokolády.Sacherova torta vznikla náhodou.Sú na ňu rôzne recepty a zopár som už aj ochutnala ale recept o ktorom budem písať je môj  n°1! Tak teda pusťme sa do toho!
Čo budeme potrebovať na korpus?

  •  6 vajec
  • 210g masla
  • 210g práškového cukru
  • 200g kvalitnej čokolády na varenie
  • 165g hladkej múky
  • 1/2 prášku do pečiva
A čo na plnku a polevu?
plnka:

  •  marhuľová marmeláda

poleva:

  •  130g čokolády na varenie
  • 50g masla
Ako postupovať:

  1. Zapneme rúru na pečenie, aby sa predohriala. Dáme roztopiť čokoládu vo vodnom kúpeli. Oddelíme žĺtky a bielky. Bielky schováme do chladničky . Neskôr ich vyšľaháme na sneh.
  2. maslo,cukor a žĺtky vymiešame do penista. Pridáme roztopenú čokoládu NIE HORÚCU! Vymiešame. 
  3. Pridáme preosiatu múku s práškom do pečiva. Miešame. 
  4. Vyšlaháme si sneh zo 6 bielkov a pridáme do cesta. Do teraz ste cesto mohli miešať aj mixérom, ale po pridaní snehu miešajte ručne a veľmi jemne.
  5. Z pečiaceho papiera si vystrihneme tvar podľa dna tortovej formy a vystrihnutý papier vložíme na dno formy. Do pripravenej formy vylejeme cesto.
  6. Vložíme do rúry a pečieme 1 hodinu pri 108°C.
Po upečení:
  1. Tortu rozrežeme na dve polovice a natrieme ich zohriatou marmeládou. 
  2. Rozpustíme si čokoládu s maslo. Celú tortu oblejeme čokoládou polevou. Ja som tortičku posypala čokoládovou ryžou.
Torta je najlepšia na druhý deň keď marmeláda prejde do cesta ale výborná je aj v ten deň. Bon apetit!




0 komentárov: