favorite cosmetic



Ahojte! dnes po dlhšej dobe vydávam nový článok za čo sa ospravedlňujem.  Už z obrázka sa dá určiť, že tento príspevok bude o kozmetike. Presnejšie o mojich najobľúbenejších produktoch na pery, oči, obočie, líčka a pleť. Tak teda začnime!
Určite každá z nás nemá rada popraskané a suché pery, keď na ne nanesieme rúž tak nedokonalosť a ešte zvýrazní. Preto používam môj SOS Eos s príchuťou jabĺčka. Eos je už svetoznámy balzam obľubujú ho aj ústa rôznych celebrít ako aj Demi Lovato, Miley Cirus či Kim Kardashian. Je jasné, že ani jedna z nás by neohrdla takou zbierkou akú mala Miley Cirus v klipe We Cant Stop.

  Eos nájdete vo všelijakých príchutiach a baleniach. Najväčšie plus je určite jeho dlho trvácnosť. Ktorý by ste si uchmatli vy?


Na oči mám rada maskaru Great Lash. So svojim precíznym štetčekom vytvorí dokonalý pohľad. Nerobí mušie nohy ani neopadáva. Ja som spokojná so všetkými špirálami od Maybeline ale táto je top. Čo viac dodať?

                         



Výzor obočia pre mňa veľa znamená. Ja si myslím, že približuje nám aj osobnosť človeka. Pre dokonalé obočie používam Brow This Way je to vlastne najnovší set na obočie od Rimmel. V obale sa nachádzajú 2 mini štetce s ktorými sa veľmi dobre nanáša. Set BTW obsahuje aj púder, aj bázu na obočie. Nanášanie je jednoduché jednou stranou nanesiem bázu, druhou púder a dotvarujem druhým štetcom, ale niekedy keď nestíham nanesiem len púder. Všetko o BTW sa dozviete na http://www.rimmel.sk/blogy/kategorie/76


Na líčka používam zväčša bronzéry. A Natural Minerals Bronzer je úplná vychytávka. Vďaka jeho skvelej pigmentácií vydrží roky. Ja som si ho kúpila pred dvomi rokmi, používam ho denno denne a stále som ho neminula. Je to možné? Naozaj ho používam  neustále pretože ja sa nemaľujem výrazne stačí mi len BB krém a líčka. Len výnimočne použijem maskaru a keď chcem upútať pozornosť siahnem po tmavom rúži. Veľké plus má u mňa aj jeho balenie vhodný aj na cestovanie.
                                            


Posledná kategória mojich Best produktov je pleť. Vyhral ju BB krém o ktorom si môžte prečítať aj v článku Rimmel Packet na mojom blogu. Tak ako som už písala je ľahký, neupcháva póry a  netreba sa s ním piplať.Čo je asi trochu divné je to, že mi vyhovuje oveľa viac ako vyspelejší BB Cream  Matte tak isto od Rimmelu. Matný krém my príde moc hustý, zle sa rozotiera a aj keď mám odtieň Light je moc tmavý. Na tento BB Cream jednoducho nedám dopustiť. Je prvý ktorý som vyskúšala a asi len veľmi ťažko si obľúbim nejaký nový. Na stránke Rimmelu je non-stop 10% zľava na produkty http://www.rimmel.sk/home
                                           

0 komentárov: