pancakes

Ahojte! dnes mám pre vás úžasný recept na lievance. Skladá sa iba zo štyroch ingrediencií ale zaručujem vám, že budete mať nebíčko v papuľke. Tieto lievance mi pripomínajú moje detstvo pretože keď som bola malá robievala mi ich mamina alebo starká.
Budeme potrebovať:
- 3 vajíčka
- 1 a 1/2  lyžice mletého cukru
- 2 až 3 lyžice studenej vody
- hladkú múku

Postup:
Žĺtky a bielky si oddelíme do rozličných misiek. Žĺtky zmiešame s cukrom a miešame asi 8 minút, stačí keď to budete miešať ručne kým sa neurobia malé bublinky. Pridáme 2-3 lyžice studenej vody a toľko múky, aby sme pripravili hustejšie cesto ako na palacinky. Bielky v druhej miske vyšľaháme na sneh. Zľahka ho primiešame do cesta. Na panvicu dáme trochu kokosového ( alebo hocijakého iného ) oleja, počkáme kým sa olej rozhorúči. Pridáme menšiu alebo väčšiu naberačku cesta ( podľa chuti). Necháme prepiecť. Hotové lievančeky si môžte natrieť Nutelou, džemom alebo medom alebo to čo vám príde na chuť. Navrch si môžte nakrájať ovocie alebo posypať čokoládou. Bon apetit!




0 komentárov: