♥ must have ♥

must have :))

must have :)) by patrish-nice featuring military boots
V každom ročnom období si obľúbime niektoré kúsky a nedáme na ne dopustiť. Jeseň nie je výnimkou a preto som sa rozhodla vás dnes previesť mojimi must have na toto krásne ročné obdobie. 
Jeseň je azda najfarebnejšie obdobie v roku. Lesy sú pokryté žiarivou žltou, červenou a bordovou farbou a cesty, chodníky týmito farbami maľuje lístie. Aj keď vonku je to krásne farebné, ja a určite aj mnohý iný sa babušia do čiernych, tmavých farieb. Je to hlavne s prichádzajúcou zimou, ubúdajúcim slniečkom... Hlavne, že sa v tom cítime príjemne!
Začnem čiernym dlhým svetrom so zipsami. Tento kúsok je proste boží! Keď si nechám zipsy rozopnuté vznikne z neho sveter k nohaviciam s rozparkami na bokoch. Keď si zipsy zopnem mám z neho svetríkové minišaty, ktoré najradšej nosím k čiernym silónkam a na "osvieženie" si dám béžový kabát. Kúpila som ho v f&f a je z aktuálnej kolekcie na túto jeseň. 
 Oversize sveter netreba veľa komentovať. Je teplučký čiže sa doňho môžete zababušiť až po uši. Béžová farba sa hodí ku všetkému a je nadčasová. 
Bordová už druhý rok je farbou jesene. Vyzerá skvelo na všetkom aj na klobúku, ktorý je istú dobu tiež veľký trend. Síce sa klobúk nehodí všetkým, nie každý sa v ňom cíti dobre, nie všetkým sa páči. No tí, ktorým sa pánsky štýl páči určite neurobia krok vedľa.
Či kožená alebo koženková bunda vždy bude trendy. Hoci sa menia je strih či farbu tento kúsok nájdeme každý rok v našich obchodoch. Táto čierna so striebornými zipsami je skvelá. Veľmi sa mi páči detail keď sa rozopne. 
Na leto sú skvelé, na jeseň ako stvorené, čo je to ? No predsa mokasíny! Tieto topánky sa nedá nemilovať. Sú elegantné, ale nosia sa aj ku všedným outfitom. Jednoducho sú dokonalé :* ! 
Keď na mokasíny bude moc chladno, vymeň ich za členkové čižmičky tiež takého old-schoolového štýlu. Nebude ti zima a hodia sa ku všetkému. 
Na jeseň je typické keď fúka silný vietor a vtedy ja von bez šály či šatky nevyjdem von. S tartanovým vzorom sú už od minulého roka trendy. Ak natrafíte s tou vašou obľúbenou farebnou škálou nie je čo riešiť. 
Nie vždy je to správne počasie na sukňu, ale aj tak je to môj obľúbený kúsok a nie len na jeseň. Dá sa kombinovať s kadečím s opätkami, s teniskami, s blúzkou, so svetrom ... Viac už netreba písať.
K dokonalému outfitu chýba ešte čerešnička na torte, tá bude v podobe rúžu. Rúže používam v každom ročnom období no v jeseni dvojnásobne. Používam skôr tmavé. Moje obľúbené sú od Essence 06 Barely There a od Rimmelu Provocalips- 550 Play With Fire.
Toto boli moje must have kúsky. Aké sú tie tvoje? 

0 komentárov: