Môj diár 2016

S každým novým rokom sa spája aj nový diár. Dopredu uvažujem do akého dizajnu zahalím svoj diár tento rok. V tomto príspevku vám ukážem aký diár som  si kúpila tento rok, čo nesmie chýbať pri jeho výzdobe, čomu dávam prednosť a ostatné sa dozviete v článku. 
Vždy si diár vyberiem podľa toho, čo si doňho potrebujem zapísať. Keď chcem diár využívať aj ako denník, siahnem po tých väčších. Keď mám v pláne si doňho písať len krátke poznatky zo školy tak si kúpim  jeden z tých menších alebo stredných. Pri výbere vychádzam aj z toho, ako mi vyhovoval diár z minulého roka a podľa toho vyberiem. Diár si vyberie každý podľa seba. Tento rok som zvolila menší rozmer, ktorý je jednoducho riešený a najviac ma na ňom zaujal jeho vzhľad. Vlastne pri diári je pre mňa hlavný vzhľad, dostatok miesta, aby v ňom boli mená menín SR, dobrá organizácia a ostatné už doladím sama.

Moja najobľúbenejšia časť je ozdobovanie. Zbožňujem keď si môžem vytvoriť štýl diáru, na ktorý sa budem pozerať celý rok. Tento rok som použila hlavne nálepky, lepila som ich kade-tade a zohnala som ich na Ebay. Boli dosť lacné a preto mi nebolo ľúto ich lepiť takmer všade. 
Farebné perá sú tiež dôležité. Podčiarkujem si nimi mená mením a vypisujem si nimi tabuľku s údajmi. Pri každodennom používaní si nimi označujem tie najdôležitejšie oznamy. 



Máte aj vy radi diáre? Alebo používate ten, čo máte v mobile?

0 komentárov: