Rok 2015

Rok 2015 mi priniesol veľa zážitkov, dobrodružstiev, spomienok... Bol priaznivý nie len v mojom súkromnom živote, ale priniesol veľa úspechov aj na blogu. Počet sledovateľov sa blíži ku hranici 40, čomu som veľmi rada. Počas roka som sa v mojich príspevkoch vyjadrila o témach nových, ale aj o starých známych. Veľký úspech zožala moja prvá giveaway a zapojilo sa do nej viac ako 20. Tento rok bol prvý blogu Patrish za ten rok som sa snažila priniesť do mojich príspevkov hlavne moje názory, kvalitné fotky, rady, zážitky... Chcela som a chcem aby vás moje príspevky v niečom obohatili.

Rok 2015 v mojich postoch:
Prvý príspevok v roku 2015, ktorý som uverejnila som Winter look. Sú to zábery z fotenia, s ktorým som veľmi spokojná. Vyšlo nám perfektné, ale poriadne mrazivé počasie, myslím si, že výsledok stojí za to!
Kliknutím na fotku sa vám zobrazí príspevok ↓


Ďalší príspevok, ktorý sa vám páčil bol o romantickom štýle v domácnosti. V tomto príspevku som napísala zopár tipov, ako zahaliť svoj dom do oázy jemnosti , ale aj som vám ukázala zopár doplnkov, ktoré mám doma.
Kliknutím na fotku sa vám zobrazí príspevok ↓



 Asi najpopulárnejší príspevok tohto roku bola moja prvá, narodeninová giveaway. Mali ste v nej možnosť vyhrať rúž Apocalips od Rimmelu odtieň 303, maskaru Better Than False Lashes od Catrice, zlatý náhrdelník a prekvapenie (očná linka). Šťastie sa nakoniec usmialo na jednu slečnu, ktorá bola z výhry neskutočne nadšená. 
Kliknutím na fotku sa vám zobrazí príspevok ↓



Medzi vaše obľúbené príspevky za tento rok patril aj Minion Special. Toto obdobie bolo pre mňa veľmi lenivé. Nechcelo sa mi fotiť ani písať. Minion Special bol DIY, v ktorom som vyrobila dvoch mimoňov.
Kliknutím na fotku sa vám zobrazí príspevok ↓


Tento mesiac som usporiadala moju druhú giveaway, vianočnú. Ukončila sa vo vianočný deň a víťazku som vyhlásila prednedávnom. V nej ste mohli vyhrať:
- dve knižky
- kozmetickú sadu Balea
- vianočný svietnik
- zápisník

Kliknutím na fotku sa vám zobrazí príspevok ↓


Dúfam, že sa vám rok so mnou páčil a do nového roka vám všetkým želám veľa zdravia, úspechov a hlavne spokojnosti. 

0 komentárov: