XMASPOST: Christmas Tag

A je to tu! Deň Vianoc! Všetko to utieklo neskutočne rýchlo. Dnes to je posledný príspevok zo série XMASPOST a pripravila som si  vianočný tag aby ste vedeli viac o mojich Vianociach.  

1. Kedy si sa začala tešiť na Vianoce?

Na Vianoce sa teším celý rok. Ale najviac sa nejdem dočkať vtedy, keď je všade cítiť vianočné pečivo, pečiaceho kapra, hrajú koledy.. Proste už len čakáme na príchod Ježiška.
2. Máš adventný kalendár?
Milujem prekvapenia, milujem adventné kalendáre! Každý deň, si rada dám niečo malé sladké a preto ich mám tak rada a viem, koľko krát sa ešte do Vianoc vyspím.
3. Aké sú tvoje obľúbené vianočné filmy?
Tých je viacej... Mám rada klasiku: Popoluška, Sám doma, Pelíšky, S tebou mne baví svet, Mrázik, Perinbaba... Tie k Vianociam nesmú chýbať!
4. Máš nejaké vtipné vianočné príhody?
Vtipné mi je teraz to, že keď som bola malá som každý rok som ešte asi týždeň po Vianociach spala v posteli so všetkými darčekmi, ktoré som dostala. Ktoré sa nezmestili boli vedľa postele. Najlepšie bolo na tom to , že darčeky na posteli zabrali viac miesta ako ja. Takže som sa po tú dobu moc dobre nevyspala. No čo už, hlavne, že všetky Barbie, plyšáky a kadejaké iné veci mali pohodlie.
5. Aký je tvoj typický Vianočný deň?
Od ráno v sebe cítim výnimočný pocit. Ráno keď vstanem pozerám rozprávky, potom idem so sestrou susedom popriať šťastné a veselé a predáme si darčeky. Poobede pomáham v kuchyni alebo pozerám filmy. Večer si prestrieme na stôl všetky tie dobroty a čakáme na Ježiška. Keď si rozbalíme darčeky a poriadne si ich poobzeráme, vyberieme sa ku starkým.
6. Čo večeriate na Vianoce?
Ako prvé si dáme oblátky s medom a chlieb s cesnakom. Neskôr máme kapustovú polievku, rybu so zemiakovým šalátom. Ďalší chod sú makové alebo orechové opekance.  Potom si už dávame každý osobitne vianočné koláče.
7. Máte nejaké vianočné tradície?
Áno. Dávame si šupiny z kapra do peňaženky, pod obrus si dáme peniaze, rozkrajujeme jablko, medom si kreslíme kríž na čelo.
8. Aké sú tvoje obľúbené vianočné pesničky?
Mám rada koledy: Tichá noc, Buvaj dieťa krásne... Inak mám rada pesničky All I want for christmas is you, Najkrajšie vianoce, Gingle Bells Rock...
9. Aký naj. vianočný darček si dostala?
To je ťažká otázka! Každý rok sa nájde niečo, čo ma najviac upúta. Pamätám si na to, keď som bola malá a dostala som bábiku Chou Chou, o ktorú som sa celé roky starala, ako keby bola živá.
10. Živý alebo umelý stromček?
Máme doma umelý stromček, ale vyzerá ako živý lebo má 3D ihličie. 

Otázky mám z: http://youtubetagy.blogspot.sk/2014/01/christmas-tag-otazky.html

Prajem Vám Vianoce plné pohody, lásky a bez starostí.

0 komentárov: