XMASPOST: Packing 2

A dnes o... Mojich top trikoch na zdobenie darčekov. Moje favority pri balení sú: prírodný hnedý baliaci papier, špagát, papieriky pod šálky.

1.
Darček si zabalíš tak, ako obvykle. Na farebný papier som si otlačila pečiatku ( mám meno Katka) a podľa nej som papier obstrihla, papierik prilepíme na darček. Ja mám pečiatkovú sadu, na ktorej si môžem vytvárať sama svoje nápisy.

 Pokiaľ nič takéto doma nemáte použite svoju fantáziu, pečiatku si môžete vyrobiť aj zo zemiaku. Teraz použijem ešte jednu pečiatku, ktorá je určená na pečenie, ale úžasne vyzerá aj keď ju otlačíte na nejakú dekoráciu. Ja ju teraz použijem na balíček.


2.
Toto už ani jednoduchšie nemôže byť! Zabalíte si darček a papierik pod šálku nalepíte a prispôsobíte ho tvaru darčeka. Vyzerá to fakt dobre!

3. Nájdete TU
Prajem príjemné balenie darčekov!

0 komentárov: